tiistai 11. tammikuuta 2022

Kiitos kaikille! Nyt on viimeisen blogin aika!

 




Aika aikansa kutakin. Niin myös minun matkani tämän blogin kanssa on nyt täynnä <3 
Niin kiitollinen, että olen saanut tätä HomCarelle kirjoittaa. En usko että tahrat ja siivoushaasteet meidän kotona ja töissä pesulalla tai siivouskentällä loppuu tähän ja niitä varmasti innoissani kuvaan jatkossakin. Ja ehkäpä omassa somessani jaan tai ainakin naureskelen itsekseni että tämäkin piti nähdä :D 

Nytkin pesulalla hihittelin isännän takin kanssa :D Juuri puhuttiin että meidän talossa ei työtakit kyllä lopu vaikka joku söis puolet :D Niin tottahan isäntä sotki nokeen ”pyhätakkinsa” :D 
Sinne se pesulalle jäi muhimaan Handyn kanssa ja tiedän jo näkemättä lopputulosta että kyllähän se lähti. 

Olen viime aikoina eri tilanteissa todennut moneen kertaan että onneksi sain muksut vasta sen jälkeen kun BioSwipet kehitettiin! Kyllä ne on kotona niin monesta pulasta pelastaneet :D 
Eikä työntekijät katsoneet hyvällä kun vitsailin et mitä tekisitte jos panttaisin talon Multi Cleanit ettekä saisi sitä käyttää. Etsisivät kuulemma käsiinsä et ilman Multi Cleaniä ei ole asiaa siivouskentälle! 

Ja kyllä saa olla kiitollinen myös tässä maailman hullussa tilanteessa että itselläni on BioSwipet saatavilla. Kyllä on turvallisempi mieli tarttua kaupassa kärryn kahvaan kun on käsiin juuri laittanut Hand Geliä ja tietää mikä probiootti porukka siellä juuri on heräilemässä puolustamaan mun käsiäni. Ja kotona surraa Misty Air 24/7 pitämässä huolta meidän koko porukasta, Kaapo koira mukaan lukien. Pesulalla on oma MistyAir. Myös meidän vakkari työntekijät saivat jouluna omat Misty Airinsa, jotta heidänkin koteihinsa saadaan probiootteja pitämään huolta sisäilmasta! 

En siis todella ole näitä tuotteita hylkäämässä. On vain tehtävä elämässä erilaisia valintoja. Nyt minun aikaani tarvitaan toisaalla ja on luovuttava tämän blogin kirjoittamisesta. 
Olen todella kiitollinen jokaiselle lukijalleni. Jos olet saanut edes yhden elämääsi helpottavan vinkin blogistani olen tyytyväinen! Ja oma tavoitteeni blogin osalta on täytetty! 


LINKKEJÄ

HomCare kotisivut  
www.homcare.fi
HomCare Facebookissa Siirry Facebookiin